Un plan de business are de cele mai multe ori cifre “reci” în spate. Un plan de viață are la bază decizii emoționale. Inspiro este locul în care cele două planuri se întâlnesc, pentru că nu există business fără emoție și nici viață fără cifre.

Dacă în business calculele sunt clare, în economia vieții personale, ce riscuri ești dispus să îți asumi? Inspiro te provoacă să vorbești despre ele. Să le pui pe masa dezbaterilor și opiniilor. Pentru că despre asta este Inspiro – un eveniment care îți prezintă Omul în afara carierei, cu decizii bune sau mai puțin inspirate, pe drumul de la proiect la reușită.

a new
Journey

Pentru ce trăim ? Cu siguranță, fiecare dintre noi și-a pus măcar o dată în viață această întrebare. Răspunsul este la îndemână și, deși pare simplu, este poate unul dintre cele mai complexe și pline de semnificație.

Trăim pentru a crea amintiri și pentru a simți emoții. Astfel, călătoria noastră devine o experiență, nu doar o destinație. Pe parcursul ei misiunea trebuie să fie clară : să ne îmbogățim sufletele cu experiențe, să îmbrățișăm cât mai mult necunoscutul, să învățăm ceva din fiecare călătorie, să ne bucurăm ca niște copii de fiecare lucru mic și să ținem de mână oamenii potriviți.

Inspiro în imagini

Povestea Inspiro

14ediții
3167participanți
Nu suntem aici doar pentrua crea cifre, ci pentru a creao societate mai bună pentruconsumatorii noștri.James SimmonsManaging DirectorUnilever South Central Europe
Cred cu tărie că rezistămdatorită unor oameni drepțicare fac lucruri și pentru ceilalți.E vorba despre implicare.Alex DimaJurnalist
Nu uitați să vă luați vacanțelepentru că cele mai bune ideinu vin stând la birou, ciatunci când sunteți relaxați.John E. Pepper JrRetired Chairman and CEO P&G
Secretul este să nu investeștiîn acum, ci în viitor, înlucruri care vor funcționaîn 5 ani.Don LothropVenture Capitalist&Filantrop NewVista Parteners & RomaniaOne
Nu trebuie uitat că nuoamenii sunt cel maiimportant lucru într-o companie, ci oamenii potriviți.Isac ShepsLong Run CEO
Este o lume propicecompaniilor care vor săcomunice altfel, să aibăun impact pozitiv nu doarîn dreptul propriului venit,ci și al comunităților și almediului.Tiffany ArntsonFounder Rogue Matters NewVista Parteners & RomaniaOne
133speakeri
18speakeriinternaționali

Parteneri

Orkla Foods
JDE
Danone
Siviera
BAT
Interbrands
Agricola
La Lorraine
Perla Harghitei
bulandra

Parteneri media