Un plan de business are de cele mai multe ori cifre „reci” în spate. Un plan de viață are la bază decizii emoționale. INSPIRO este locul în care cele două planuri sunt îmbinate căci nu există nici business fără emoție, nici viață fără cifre.

Dacă în business calculele sunt clare, în economia vieții personale, ce riscuri ești dispus să îți asumi? INSPIRO te provoacă să vorbești despre ele. Să le pui pe masa dezbaterilor și opiniilor. Pentru că asta este INSPIRO, un eveniment care îți prezintă OMUL în afara carierei, cu deciziile sale mai bune sau mai rele și cu drumul său de la proiect la reușită.

A
TWO-SIDED
STORY

Între noua realitate din business și munca de acasă, cum te împarți între familie și viața profesională? Iar după business, mai există timp pentru mindfulness? Da, pentru că lucrând cu tine poți deveni un mentor pentru ceilalți.

A Two-Sided Story vorbește despre fațetele multiple ale personalității umane, dar și despre componenta altruistă și responsabilă a corporațiilor, scoasă la lumină de pandemie.

În acest context, leadershipul și cultura organizațională devin elemente cheie care pot face diferența între succes și eșec în incertitudinea în care operează acum multe companii.

Inspiro în imagini

Povestea Inspiro

9ediții
2397participanți
Nu suntem aici doar pentrua crea cifre, ci pentru a creao societate mai bună pentruconsumatorii noștri.James SimmonsManaging DirectorUnilever South Central Europe
Cred cu tărie că rezistămdatorită unor oameni drepțicare fac lucruri și pentru ceilalți.E vorba despre implicare.Alex DimaJurnalist
Nu uitați să vă luați vacanțelepentru că cele mai bune ideinu vin stând la birou, ciatunci când sunteți relaxați.John E. Pepper JrRetired Chairman and CEO P&G
Secretul este să nu investeștiîn acum, ci în viitor, înlucruri care vor funcționaîn 5 ani.Don LothropVenture Capitalist&Filantrop NewVista Parteners & RomaniaOne
Nu trebuie uitat că nuoamenii sunt cel maiimportant lucru într-o companie, ci oamenii potriviți.Isac ShepsLong Run CEO
Este o lume propicecompaniilor care vor săcomunice altfel, să aibăun impact pozitiv nu doarîn dreptul propriului venit,ci și al comunităților și almediului.Tiffany ArntsonFounder Rogue Matters NewVista Parteners & RomaniaOne
83speakeri
15speakeriinternaționali

Parteneri

Orkla Foods
Albalact
Heineken
Siviero Maria
Agricola
Mogyi
JDE
Gebruder Weiss
Bloemen
Aqua Carpatica
Domeniile Samburesti
Textech
Ad Production

Parteneri media

Rappel