Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România
Dan Robinson
Managing Director HEINEKEN România

Dan Robinson conduce operațiunile locale ale HEINEKEN din octombrie 2018, în acest an fiind desemnat președinte al Asociației Berarii României.

El s-a alăturat producătorului de bere în 2005 și de atunci a ocupat mai multe poziții manageriale în Marea Britanie și Olanda, cu responsabilități la nivel local și global. Anterior numirii ca Managing Director al HEINEKEN România, a deținut poziția de Managing Director Europe Export și Global Duty Free în cadrul HEINEKEN Amsterdam.

A absolvit Universitatea din Liverpool și are o diplomă în istorie modernă.

Leadership then and now

Traversăm o perioadă fără precedent, care a schimbat viața fiecăruia dintre noi, modificându-ne prioritățile și perspectivele. Companiile nu sunt diferite în această privință: și ele trebuie să se adapteze, să își regândească planurile și abordarea. Mai mult ca oricând, trebuie să se bazeze pe leadership. Experiența noastră ne arată că o parte dintre fundamentele unui stil de leadership eficient rămân aceleași, indiferent de context. Altele sunt modelate de modul în care lumea evoluează. Ce însemna pentru noi leadership-ul înainte și cum a schimbat pandemia acest lucru? Este un moment bun pentru a împărtăși ceea ce am învățat.

Radu Atanasiu, Investitor și profesor
Radu Atanasiu
Investitor și profesor

Radu Atanasiu predă Thinking and Deciding in Business la Maastricht School of Management, de asemenea la The Entrepreneurship Academy, precum și online, pe platforma germană iversity.org, unde cursurile sale au avut zeci de mii de participanți din toată lumea. Radu face, de asemenea, cursuri și workshopuri executive despre gândire critică, persuasiune, decision-making și complex problem solving, printre clienții săi numărându-se cei mai mari actori din banking, retail, telecom sau IT.

Radu este implicat ca angel investor în mai multe companii promițătoare din domeniul tehnologic și aleargă maratoane îmbrăcat în Mickey Mouse.

Raţiune versus instinct în decizii de business

Teoria economică clasică spune că luăm, sau cel puțin suntem capabili să luăm decizii perfect raționale. Cercetări mai recente arată că, de fapt, managerii sunt influențați de o grămadă de mecanisme iraționale sau subconștiente, de la predispoziții cognitive la intuiție. Cum ar trebui să decidem, mai ales în momente de incertitudine sau criză? Rațional? Sau bazându-ne pe instinct? Este cumva asta o falsă dilemă?

Valérie Cioloș-Villemin, Trainer autorizat de mindfulness
Valérie Cioloș-Villemin
Trainer autorizat de mindfulness

Cu o triplă formare universitară în științele naturii, dezvoltare socioeconomică și științe economice, și cu un doctorat despre restructurarea economiilor în tranziție, Valérie Cioloș-Villemin a lucrat întâi ca cercetător și, mai apoi, ca practician în evoluția sistemelor şi adaptarea actorilor economici la un mediu de afaceri în schimbare. A fost preocupată nu doar de procesul schimbării la nivel de societate, ci și de schimbarea și reziliența la nivel de individ. După 15 ani de practică personală, a hotărât să se dedice în totalitate acestei pasiuni și s-a format ca trainer al programului de Reducere a Stresului prin Mindfulness (MBSR®), fiind certificată de către Center for Mindfulness de la University of Massachusetts (UMASS Medical School).

Business vs mindfulness

Și dacă meditația și activitățile contemplative nu s-ar opune acțiunii, ci dimpotrivă, ar susține-o ? De ce mindfulness se practică acum în atât de multe companii din lume? Pentru că aduce mediului de business o nouă perspectivă, autentică, deschizând calea spre mentorat și leadership.

Mihaela Ioniţă, Country HR Manager Coca-Cola HBC România
Mihaela Ioniţă
Country HR Manager Coca-Cola HBC România

Mihaela Ioniță este Country HR Manager din luna mai a anului 2016. S-a alăturat echipei Coca-Cola în iulie 2013, având rolul de People Services Manager în cadrul Coca-Cola Hellenic BSO (Shared Services Centre), coordonând livrarea de servicii HR către 22 de operațiuni din Grup.

Experiența pe care Mihaela a adus-o în Coca-Cola HBC Romania este o combinație de consultanță de management, vânzări, operatiuni și management HR. Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC, Mihaela Ioniță a deținut funcția de Director Resurse Umane Xerox România & Central Eastern Europe Distributor Group. În cadrul Xerox România, ea a ocupat și rolurile de Strategic Accounts Operations Delivery Manager și Operations Business Development Manager. Anterior, Mihaela a colaborat cu două companii importante de consultanță, KPMG și Deloitte.

Storming, transforming, growing

În vremuri furtunoase ca acelea pe care le traversăm, tot ceea ce știam s-a schimbat, atât din perspectivă personală dar și profesională. A trebuit să învățăm și să ne adaptăm, să renunțăm la anumite lucruri și să mergem înainte. Dar cultura organizațională centrată pe oameni și pe un management care presupune obținerea rezultatelor prin încredere și transfer de energie constructivă ne-a ajutat să traversăm mai ușor criza.

Cosmin Alexandru, Partener Wanted Transformation
Cosmin Alexandru
Partener Wanted Transformation

Cosmin Alexandru are o experiență de aproape 30 de ani ca antreprenor, CEO, consultant și dezvoltator de proiecte educaționale. A co-fondat și condus cea mai mare companie de cercetare de piață din România, apoi a făcut consultanță în branding, strategie și transformare organizațională.

De asemenea, derulează programe de team coaching și team development pentru echipele executive ale unora dintre clienții săi, companii românești sau multinaționale. Predă un curs de leadership în cadrul unui program de Executive MBA în România și este co-fondator și decan al primei facultăți de antreprenoriat din Sud-Estul Europei.

Secretul echipei antifragile

În orice organizație am fi, capacitatea ei de a depăși cu bine actuala criză depinde, în primul rând, de capacitatea echipelor ei de a performa altfel decât au făcut-o până acum. Cum din afară vin mai ales stres și incertitudine, e esențial ca înăuntrul echipelor să creăm încredere, angajament și flexibilitate. Iar un context pandemic care nu a mai existat cere și abordări pe care nu le-am mai încercat. Dacă sunt într-un grup de oameni în care am încredere și de care îmi pasă, iar la rândul meu simt că și ei au încredere în mine și că le pasă de mine, sunt șanse mari să pot muta munții cu echipa aceea și să reușim aproape orice ne propunem. Aceasta este o echipă antifragilă.

Gregoire Vigroux, Antreprenor în serie și Business Angel
Gregoire Vigroux
Antreprenor în serie și Business Angel

Din 2005, de când s-a stabilit în România, Gregoire Vigroux a co-fondat și a investit în 16 companii în Europa de Est. În urmă cu 13 ani, el a pus bazele unui call-center, pe care l-a vândut ulterior către Telus International, companie de BPO care are în prezent 5.000 de angajați în România și Bulgaria.

Cele mai cunoscute business-uri recente din portofoliul antreprenorului sunt magazinul online de telefoane mobile recondiționate www.fenix.eco, spațiul de co-working Nod Makerspace și ghidul de restaurante Gault&Millau.

Gregoire Vigroux are o diplomă în International Management de la INSEEC și este președintele ecosistemului francez pentru startupuri La French Tech.

Burnout

Prea mult stres. Prea multă muncă. În martie 2014, m-am confruntat cu sindromul de Burnout. De atunci încoace, mi-am schimbat radical stilul de muncă, precum și cel de viață și am regândit echilibrul între orele petrecute cu familia și timpul alocat afacerilor. O poveste personală pe care o voi împărtăși cu publicul Inspiro.

Parteneri

Orkla Foods
Albalact
Heineken
Siviero Maria
Agricola
Mogyi
JDE
Gebruder Weiss
Bloemen
Aqua Carpatica
Domeniile Samburesti
Textech
Ad Production

Parteneri media

Rappel