Paul Nuber, Chief Financial Officer, Nestlé Rusia & Eurasia
Paul Nuber
Chief Financial Officer, Nestlé Rusia & Eurasia
#Making people blossom

Născut în Japonia (Kobe), Paul are două pașapoarte - elvețian datorită tatălui său și britanic de la mama sa. Vorbește fluent engleză și franceză (ambele ca nativ) și germană (nivel bun). Paul și-a început cariera în 1985 în domeniul bancar, deținând diferite funcții, ultima fiind cea de Vicepreședinte al Chase Manhattan Bank din Geneva (1989). În 1989, s-a alăturat grupului Nestlé, companie pentru care și-a dedicat ultimii 33 de ani. De-a lungul acestei perioade a ocupat diferite poziții de conducere, ca CFO și CEO. A lucrat în Elveția, Franța, Belgia, Olanda, SUA și a acumulat o vastă experiență în Europa de Est (a gestionat piețe precum Polonia, Cehia, Slovacia, România, Ucraina, Rusia). Paul este considerat un lider transformațional, cu experiență specifică în management general, finanțe, audit intern și extern, juridic, compliance, achiziții, logistică. El are, de asemenea, o vastă experiență în fuziuni și achiziții, un record remarcabil în dezvoltarea oamenilor, mentorat și coaching diferite generații aparținând mai multor culturi. De asemenea, a fost pionier în ceea ce privește „computerizarea”, „automatizarea” sau a ceea ce este acum denumim „digitalizare”, de-a lungul mai multor decenii ale carierei sale - de la primul PC la birou, la implementări SAP și până la crearea de aplicații ecommerce. Paul este membru al Consiliului de Administrație al Magellan Life Sciences Limited (Regatul Unit). Deține o diplomă de master în Științe Economice – Business și economie managerială de la Universitatea din Lausanne. De asemenea, a urmat mai multe cursuri de leadership (după modelul Nestlé) la London Business School.

Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova
Marco Hößl
CEO Kaufland România și Republica Moldova
#Never stop doing good

Marco Hößl este CEO-ul Kaufland România din 2015 și conduce o echipă sudată, de peste 15.000 de angajați pe care îi inspiră zi de zi astfel încât să poată oferi clienților servicii excepționale, împreună cu produse la cel mai bun raport calitate-preț. În timpul mandatului său, Kaufland România a devenit prima companie din retailul local cu venituri de peste 2 miliarde de euro. Tot sub leadershipul lui Marco, Kaufland România a devenit una din cele mai puternice companii din Europa de Sud Est. Marco are o viziune care promovează sustenabilitatea ca parte integrată a business-ului, fiind și un adept al susținerii comunităților prin proiectele de CSR, abordare care a atras pentru Kaufland, timp de 4 ani la rând, titlul de ”Cea mai sustenabilă companie din România” (CST Index 2021). Ca un lider autentic, Marco crede cu tărie că businessul care face bine, e cel mai bun business. Anul acesta, odată cu împlinirea vârstei de 46 de ani, a ales să dedice 46 de ore acțiunilor umanitare, alături de voluntari. Sunt 46 de ore în care se implică personal în acțiunile de sustenabilitate și responsabilitate socială pe care Kaufland le desfășoară. În 2016, a fost numit CEO al Kaufland Republica Moldova. Și-a început cariera în retail acum 16 ani pentru un discounter din cadrul Grupului Schwarz, după care a făcut parte din Departamentul de Vânzări la nivel internațional, lucrând pe tot cuprinsul Europei. După o perioadă de activitate ca Director de Logistică Lidl, a activat și pe partea de conducere națională de vânzări în România. A fost timp de 3 ani activ în poziția de director regional Lidl iar apoi a avut ocazia să treacă la Kaufland, în Departamentul de Vânzări internațional. Numirea în funcția de CEO Kaufland România a fost primită cu mult entuziasm. Marco vorbește română și îi place să trăiască în România unde are deja mulți prieteni români.

Cornel Cărămizaru, Managing Director, FrieslandCampina Iberia
Cornel Cărămizaru
Managing Director, FrieslandCampina Iberia
#Growing with purpose

Cu o experiență de peste 25 de ani în zona comercială, în FMCG, Cornel Cărămizaru conduce in prezent operatiunile FrieslandCampina in Europa de Sud (Spania,Portugalia si Italia). Anterior a fost primul român din istoria FrieslandCampina România care a condus operațiunile companiei olandeze in Romania. Cornel Cărămizaru s-a alăturat companiei in anul 2011, în poziția de Director de Vânzări și Trade Marketing al FrieslandCampina, anterior deținând diverse roluri comerciale în cadrul Pepsico. Cornel a demonstrat de-a lungul carierei sale capacitatea de a dezvolta echipe, cât și a membrilor acestora având o experiență vastă în crearea a diverse departamente de la zero, cât și în facilitarea performanței echipelor deja formate. Participă frecvent în diverse forumuri legate de FMCG, leadership și management strategic. Cornel deține un MBA în Marketing și este specializat în managementul strategic și de conducere al afacerilor.

Alexandra Rîștariu, Director General Mondelēz România
Alexandra Rîștariu
Director General Mondelēz România
#Manifestul unui CEO atipic

Alexandra Rîștariu coordonează strategia de creștere a business-ului Mondelez pe piața locală din poziția de Director General al Mondelez România, funcție pe care a preluat-o în iunie 2019. Ea inspiră oamenii să obțină cele mai bune performanțe și reușește să construiască echipe puternice, cu rezultate remarcabile. În ciuda mediului imprevizibil care a exercitat presiune asupra business-ului, Alexandra a reușit, și în 2021, să construiască o relație autentică între consumatori și brandurile Mondelez, precum Oreo, Milka, Poiana, BelVita. În cadrul companiei, a participat activ și a condus seminarii axate pe wellbeing, gestionarea stresului și psihologia fericirii, prezentând experiența sa personală și inspirându-i pe angajați să gestioneze pozitiv momentele provocatoare ale contextului. Alexandra consideră că împreună cu echipa pe care o conduce trebuie să știe ce își doresc consumatorii, pentru a putea oferi gustări delicioase, dar care să se integreze într-un stil de viață echilibrat și care să fie produse în mod sustenabil. Aceasta este baza pe care Alexandra ca director general al Mondelez România își construiește planurile de business, care sunt aliniate la strategia globală a companiei.

Mihai Voicu, General Manager, Bergenbier SA
Mihai Voicu
General Manager, Bergenbier SA
#Leadership dincolo de tipare

Mihai Voicu activează de peste două decenii în domeniul FMCG, cu o experiență vastă în leadership și vânzări. S-a alăturat Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, în urmă cu mai bine de 11 ani, iar din 2020 este General Manager. Coordonează activitatea unuia dintre cei mai importanți de producători de bere din țara noastră, fiind implicat direct în stabilirea strategiei și coordonarea echipelor. Anterior a deținut pozițiile de General Manager la Kamenitza Brewery Bulgaria și Director de vânzări pentru Bergenbier. Este licențiat în Drept, are un EMBA în General Management la Tiffin University, iar în 2022 a preluat mandatul de Președinte al Asociației Berarii României. Mihai este un lider activ, mereu aproape de oameni, fiind implicat în calitate de mentor și în programe de dezvoltare a carierei la nivelul grupului Molson Coors.

Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG
Andrei Popescu
General Manager Freshful by eMAG
#Numbers that count

Andrei este General Manager Freshful, cea mai nouă platformă de livrare online pentru produse alimentare proaspete din România lansată de eMAG în octombrie 2021. Anterior, el a fost Director Comercial și mai apoi Country Manager pentru eMAG Bulgaria. De aproape 8 ani alături de eMAG, Andrei a contribuit direct la dezvoltarea afacerii construind proiecte și instrumente care au ajutat la maximizarea vânzărilor și a profitabilității. Deși foarte tânăr, Andrei s-a afirmat ca lider după absolvirea Future 25, un program eMAG de dezvoltare a noii generații de lideri. Pe lână experiența solidă în e-commerce și vânzări, Andrei are expertiză de capital uman lucrând în calitate de consultant pentru una dintre firmele de consultanță Big 4. El are un Masterat în Cercetări Avansate în Finanțe de la Academia de Studii Economice și MBA-uri la Maastricht School of Management și Yale School of Management. În timpul liber, lui Andrei îi place să călătorească, să alerge și să practice tenis și sah.

Corina Rîjnită, Senior Brand Manager, Coca-Cola Germany
Corina Rîjnită
Senior Brand Manager, Coca-Cola Germany
#Happily Discontent

Cu o experiență de 10 ani în marketing, Corina Rîjniță crede cu tărie în puterea brandurilor de a aduce o contribuție pozitivă în viețile oamenilor. Pasiunea pentru marketing și inovație, gândirea strategică, spiritul de inițiativă și creativitatea i-au definit parcursul profesional, lăsându-și amprenta asupra a numeroase campanii și lansări de produs cu rezultate premiate la nivel internațional. După aproape 4 ani petrecuți alături de echipa locală de marketing, Corina s-a alăturat echipei regionale Coca-Cola Europe Operating Unit, unde a lucrat ca Senior Brand Manager Coca-Cola TM și mai apoi ca Marketing Manager pentru dezvoltarea strategiei brandului Coca-Cola la nivel european, coordonând proiecte pentru 40 de țări. Începând cu aprilie 2022, pentru a-și completa experiența din perspectiva internațională, a preluat rolul de Senior Brand Manager Coca-Cola Germania ocupându-se de strategia de brand, inovațiile și activările locale pentru una dintre cele mai mari piețe europene. Corina este pasionată de inovație, Agile enthusiast și trainer certificat în Design Thinking, facilitând numeroase workshopuri în cadrul companiei cu obiectivul de a genera soluții creative pentru noi oportunități de business.

Mihaela Nabăr, Director Executiv, World Vision România
Mihaela Nabăr
Director Executiv, World Vision România
#Planting the seeds

Mihaela Nabăr are o experienţă vastă de leadership şi coordonarea de echipe. Cu o experienţă de aproape 15 ani în fundație, a ocupat mai multe funcții în cadrul organizaţiei. Înainte de a prelua actuala poziție, a fost director al Departamentului de Achiziții și Management al Granturilor. În prezent, Mihaela coordonează o echipă de peste 300 de persoane care implementează programe ample în zona de educaţie şi protecţie a copilului, prin care organizaţia luptă să crească nivelul de bunăstare a copiilor, indiferent unde trăiesc ei, în mediul urban sau rural, și să prevină abandonul școlar. A fost profesor colaborator la Facultatea de Studii Europene în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca şi cercetător în cadrul aceleaşi Universităţi. Experienţei în mediul academic i se adaugă cea în mediul instituţional: este expert în accesarea fondurilor europene, membru în Comitetul pentru Coordonarea și Managementul Acordului de Parteneriat UE şi membru în Comisia de Monitorizare a Programului Operaţional Capital Uman în cadrul Ministerului pentru Fonduri Europene, este membru în Advisory Board-ul Coaliţiei Române pentru Fonduri Structurale, membru în Grupul de Lucru EU responsabil cu negocierea cadrului financiar pentru Strategia de Dezvoltare a României şi membru fondator al Centrului pentru Studii Politice şi Relaţii Internaţionale, Cluj Napoca. Mihaela Nabăr are un doctorat în Istoria economiei şi Relaţii economice internaţionale la Universitatea Babes-Bolyai, este absolventă de Master la Universitatea Marne-la-Valle, Paris (specializarea ştiinţe politice) şi la Universitatea Babes-Bolyai (specializarea studii europene comparative).

Irina Stăncescu, Co-fondator & CEO, Pain Plaisir
Irina Stăncescu
Co-fondator & CEO, Pain Plaisir
#O poveste la 260 grade Celsius

Irina Stăncescu, co-fondatoarea brutăriei Pain Plaisir și CEO, este antreprenor de peste 9 ani. Pain Plaisir a început cu o brutărie și un magazin în zona Parcului Kiseleff. Acum, brutăria are 4 magazine în București și un spațiu de producție nou și frumos, amplasat chiar în centrul orașului, acolo unde nimeni nu s-ar aștepta să vadă un spațiu dedicat producției de pâine, intenționând să mai deschidă magazine în tot orașul. Irina are o sursă inepuizabilă de energie și entuziasm, pe care o împrăștie în jurul ei precum mirosul de pâine caldă; dacă o întrebi de unde vine, îți răspunde imediat că are un vis de a împărtăși cu toți bucureștenii pâinea bună pe care o fac zi de zi la brutărie. Continuă apoi cu cât de mult o inspiră și motivează să lucreze într-o echipa apropiată care a crescut încet și sigur, dar și plăcerea pe care o trăiește când vede mânuțe de copii întinse pe tejghea după un croissant sau chiflă cu lapte.

O sursă de inspirație pentru oamenii din jurul ei, nu atât pentru ceea ce a reușit să creeze cu Pain Plaisir, ci prin faptul că ea crede până la capăt în ceea ce își propune. Deși știe că lucrurile mari nu se întâmplă peste noapte, găsește o formă de răbdare în nerăbdarea caracteristică pentru a găsi soluții pentru orice. Dacă i se spune "nu se poate", tocmai acolo i se pare o mare oportunitate de a găsi soluții. "Ce să cauți tu la Paris, să studiezi gastronomie, când ai un job foarte bun la Ministerul Finanțelor?" Irina a știut foarte bine ce face, așa că zgomotul de fundal nu a deranjat-o deloc atunci când a decis să lase tot și să meargă să învețe mai multe despre gusturi bune. A revenit și s-a decis ca prin Pain Plaisir să împărtășească cu tot Bucureștiul ceea ce a învățat acolo: că nu există limite pentru oamenii care sunt ghidați de pasiune și îndrăgostiți de tot ceea ce înseamnă bun.

Parteneri

Freshful
Naturli
Napolact
Siviero Maria
CTP
Agricola
JDE
Ad Production

Parteneri media

Rappel
WallStreet
Retail
Start Up